Meg Nem FogHató

Természetem fölötti jelen-ségek

A blogról

2014. szeptember 02. 19:46 - K.n. Hajnalka

Majak - Tárolt változatEz a blog ténylegesen 2013 februárjában indult - ekkor kezdtem el hobbi gyanánt egy WordPress.com által üzemeltetett blogot. A címe "Megfoghatatlan!" volt.
Idővel egyre több érdekes vagy éppen megdöbbentő témára találtam. Sok órányi kutatómunka árán születtek meg a cikkek. Nem mondom, hogy a kutya sem olvasta őket, hiszen egyik-másiknak még a címe is "kapós lett": A "Majak, az eltitkolt "Csernobil" cikkem címe például apró változtatásokkal több helyről is visszaköszön. Ennek ellenére úgy gondoltam, az általam fontosnak vélt témák érdekesebbek lehetnek mások számára, minthogy beérjem cikkenként néhány látogatóval.
A fentiek miatt a blogot nemrég átköltöztettem a Blog.hu-ra. A régebbi bejegyzések aktualizálás és kiegészítések után jelennek meg.
Mivel nem magamnak, hanem az olvasóközönségnek írok, szívesen venném, ha ötletekkel szolgálnátok a későbbi témákat illetően!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megnemfoghato.blog.hu/api/trackback/id/tr566660155
süti beállítások módosítása